ponedjeljak, 6. rujna 2010.

NARUČIVANJE SLIKA

Ja sam na drugim blogovima ( winx24,winx is magical,winx4ever) vidjela da svi rade i naručuju neke slike i zato sad ja na svom blogu isto objavljujem post naručivanje slika.

Recite mi u komentarima kakvu želite sliku ali odgovorite na ova pitanja :

1. koja winxica ?
2. šta da piše ?
3. koji ukras da bude ?
4. koja boja pozadine ?

Eto ga , a sad brzo na komentare i naručujte slike.
Primam bezbroj naruđbi.  


by:

Broj komentara: 5:

  1. Ja bi winxicu stellu i molim te da bude u odjeci sa majcom dugi rukava i tajcama sezona:4 sta da pise:Medina_Stella Kojom bojom:Crvenom ukrasi:leptiri sareni

    OdgovoriIzbriši
  2. oprosti medina ali nemam šarene leptiriće pa sam ti napravila krugove.

    ako ti se nesviđa izbrisat ću.

    OdgovoriIzbriši
  3. 1.ja bi s bloom
    2.nešto kao Love..il tako nešto.
    3.srcadi crvena
    4.roza...
    i ako još može:
    1.s daphni
    2.da piše njeno ime
    3.svjetlo zeleni okrugovi
    4.žuta...

    OdgovoriIzbriši
  4. 1.s booom
    2.winx
    3.crvene zvjezdice
    4.roze

    OdgovoriIzbriši
  5. 1.Stella
    2. Izabela
    3. neka budu svijetlo plava srca
    4.pozadina neka bude tamno plava

    OdgovoriIzbriši