utorak, 7. rujna 2010.

MOJ WINX CLUB

Ja i moje frendice iz škole jednog smo dana odlučile napravit svoj winx club i tako smo se sastale kod mene u kući.
Svi smo uzeli jedan papirić i na njega napisali svoju najdražu winxicu.
Ja sam napisala Bloom.
Moja prijateljica Luca  je napisala Stella.
Ines Flora.
Tea Musa.
Ivona Layla.
Franka Tecna
i Tamara Roxy.

SVI SMO SE SLOŽILE I TAKO JE NASTAO WINX CLUB.

Svakog dana smo se sastajali kod mene.
Jednog smo dana gledale winx crtić.
Drugog dana smo čitale winx knjige.
Trećeg dana smo crtale svoje najdraže winxice.
Četvrtog dana smo slušale winx pjesme.
Petog dana smo imale winx festival. TAJ SMO FESTIVAL PRIPREMILE KOD MENE U DVORIŠTU.
Svi naši prijatelji iz škole i svi naši roditelji došli su nas gledati.
Mi smo glumile , pjevale , pričale priče i nasmijavale publiku.
A na kraju festivala imali smo predivan vatromet i tortu na winx.
Taj dan ja neću nikad zaboraviti to mi je bio najljepši dan u životu.

A sad komajte i napišite kako vam se svidila ova istinita priča.










3 komentara: